Exerciții împotriva durerilor de spate în toate situațiile

Următoarele exerciții pentru tratamentul durerilor de spate sunt legate în principal de mișcare, întărire și întindere. În special, acestea ar trebui să fie ușor de realizat și pot fi încorporate în viața de zi cu zi fără a fi nevoie de ajutoare, deoarece oricine dorește să combată durerile de spate pe termen lung trebuie să facă exerciții regulate. Diverse simple ... Află mai multe

Măsuri terapeutice suplimentare Exerciții împotriva durerilor de spate în toate situațiile

Alte măsuri terapeutice Alte măsuri în fizioterapie pentru a contracara durerile de spate sunt echipamentele cu bandă, electroterapia, manipularea manuală, masajele relaxante (masajul Dorn-und Breuss) și aplicațiile de căldură. Cu toate acestea, metodele de terapie pasivă au de obicei doar un efect acut și sunt doar un supliment la terapia activă pe termen lung. Rezumat Există un cuvânt magic pentru durerea de spate populară: mișcare. ... Află mai multe

Exerciții împotriva durerilor de spate

Exercițiile împotriva durerilor de spate variază de la o regiune la alta și depind de cauza durerii. Acest lucru trebuie clarificat întotdeauna într-un raport terapeutic detaliat. De regulă, totuși, se poate spune că mobilizarea coloanei vertebrale are adesea un efect de ameliorare a durerii. Grupurile musculare prea slabe ar trebui să fie ... Află mai multe

Exerciții la locul de muncă

În multe profesii, perioadele lungi de ședere la birou în aceeași postură determină rutina zilnică de lucru. În multe cazuri, nu există nicio oportunitate de a vă deplasa între locuri de muncă. Această tulpină unilaterală duce adesea la tensiune la nivelul gâtului și al mușchilor spatelui, scurtarea musculară și dureri articulare. Cu exerciții simple la locul de muncă, care ... Află mai multe

Exerciții pentru gât | Exerciții la locul de muncă

Exerciții pentru gât Întinderea mușchilor gâtului Mai multe exerciții pot fi găsite în articol Exerciții împotriva durerilor de gât Poziția inițială: așezat în poziție verticală pe un scaun de birou, mâinile sprijinite pe coapse Execuție: înclinați capul spre partea dreaptă până când simțiți o senzație de întindere în partea stângă, țineți această poziție pentru ... Află mai multe

Exerciții pentru stomac | Exerciții la locul de muncă

Exerciții pentru stomac Puneți pe picioare Împingeți peretele departe Exerciții suplimentare puteți găsi în articol Exerciții: stomac / picioare / fund / spate Poziție de pornire: stați în poziție verticală pe scaunul de birou, țineți-vă cu spatele scaunului cu mâinile, dacă este necesar Execuție: trageți simultan ambele picioare, astfel încât coapsele să fie eliberate de pe suport, ... Află mai multe

Exerciții pentru gestionarea stresului la locul de muncă | Exerciții la locul de muncă

Exerciții pentru gestionarea stresului la locul de muncă Respirație alternativă de la yoga Relaxare musculară progresivă Toți mușchii corpului sunt încordați unul după altul timp de 30 de secunde și apoi relaxați din nou Antrenament autogen, reducerea stresului - ajutor prin fizioterapie Poziția de pornire: relaxat, dar în poziție verticală așezat pe un scaun de birou, arătătorul și degetul mijlociu ... Află mai multe

Rezumat | Exerciții la locul de muncă

Rezumat O combinație de două sau trei dintre exercițiile prezentate mai sus la locul de muncă durează doar câteva minute în viața de zi cu zi. Dacă acest lucru poate deveni un ritual zilnic, de exemplu la sfârșitul pauzei de prânz, se pot obține efecte pozitive asupra tensiunii musculare și a lipsei de concentrare. Sentimentul subiectiv al ... Află mai multe

Comportament prietenos cu spatele

Termenul „comportament prietenos cu spatele” se referă la comportamentul din viața de zi cu zi și exerciții pentru prevenirea problemelor de spate și pentru a atenua plângerile existente. Oamenii care stau mult în picioare și mult timp în viața de zi cu zi sau care efectuează mișcări monotone unilaterale ar trebui să acorde atenție unei posturi prietenoase cu spatele. Oameni care stau perioade lungi de timp la serviciu ... Află mai multe

Cum pot întări mușchii spatelui?

„Un spate frumos poate, de asemenea, să încânte”. Un spate bine antrenat și astfel definit nu numai că corespunde idealului nostru de frumusețe, dar are și o semnificație imensă pentru starea noastră de sănătate. Mușchii spatelui asigură o poziție verticală - dar ne permit, de asemenea, să efectuăm diferitele mișcări ale spatei și a încărcăturilor de pernă. ... Află mai multe

Intindeți mușchii spatelui cu exerciții specifice | Cum pot întări mușchii spatelui?

Întindeți mușchii spatelui cu exerciții specifice Dacă mușchii nu sunt întinși suficient din cauza lipsei de mișcare, mușchii se scurtează și se „lipesc împreună”. Acest lucru nu poate duce doar la tensiune și durere, dar, după o anumită perioadă de timp, poate restricționa considerabil mobilitatea. Această problemă poate fi contracarată prin întindere. Prin întindere, ... Află mai multe

Ce mașini sunt potrivite pentru antrenarea mușchilor spatelui? | Cum pot întări mușchii spatelui?

Ce mașini sunt potrivite pentru antrenarea mușchilor spatelui? Potrivit unui zical, „un spate puternic nu cunoaște durerea“. Există o mulțime de adevăr în această zicală: pentru că adesea cauzele problemelor de spate sunt mușchii spatelui prea slab dezvoltați. Oricine dorește să dezvolte acești mușchi într-un mod țintit trebuie ... Află mai multe