Bursita călcâiului

Ce este bursita călcâiului? O bursă este o structură plină de lichid. Se află în locuri în care osul și tendonul sunt direct unul deasupra celuilalt. Bursa intermediară este menită să reducă frecarea dintre tendon și os. În plus, suprafața de contact mai largă a tendonului pe os distribuie ... Află mai multe

Terapie | Bursita călcâiului

Terapie Cea mai importantă parte a terapiei unei bursite a călcâiului este protecția piciorului afectat. Doar așa poate bursa să se odihnească din nou. Pentru ameliorarea simptomelor precum durerea și umflarea, piciorul poate fi ridicat. Răcirea călcâiului afectat este, de obicei, de asemenea utilă. Când mergi, ... Află mai multe

Durata bursitei călcâiului | Bursita călcâiului

Durata bursitei călcâiului O inflamație a bursei la călcâie este adesea o boală enervantă și de lungă durată. Poate dura luni sau chiar ani. Cu toate acestea, pentru a evita cronicizarea simptomelor, piciorul afectat trebuie protejat în mod constant. O supraîncărcare suplimentară poate duce la o inflamație cronică a ... Află mai multe

Cupa Mondială de fotbal: Mai bine pe minge fără alcool

Cu puțin înainte de jocul decisiv, tensiunea crește - și odată cu aceasta consumul de alcool. Fie că este vorba de o companie convivială în fața televizorului sau în drum spre stadionul de fotbal, alcoolul este adesea consumat pentru a intra în starea de spirit pentru un eveniment special. În medie, în jur de 116 litri de bere, 20 ... Află mai multe

Antrenament de forță de mare viteză

Ce este antrenamentul de forță explozivă? Antrenamentul de forță de mare viteză este o formă de antrenament de forță în care sunt utilizate aceleași fibre musculare, dar sistemul nervos central controlează fibrele musculare într-un mod diferit. Spre deosebire de antrenamentul de rezistență, antrenamentul de forță și, prin urmare, și antrenamentul de forță explozivă, folosește așa-numitele fibre musculare albe, care ... Află mai multe

Cât de des ar trebui să faci antrenament de forță explozivă? | Antrenament de forță de mare viteză

Cât de des ar trebui să faci antrenament de forță explozivă? „Nevoia” de antrenament de forță explozivă se bazează întotdeauna pe nevoile personale ale sportivului. Cu toate acestea, sportivii de atletism sau artiștii marțiali beneficiază de un antrenament de viteză mai frecvent decât sportivul obișnuit de hobby, unde accentul este pus pe îmbunătățirea condiției fizice. Pentru sportivii amatori, diverse ... Află mai multe

Antrenament de forță de mare viteză pentru picioare Antrenament de forță de mare viteză

Antrenament de forță cu viteză mare pentru picioare După cum sa menționat deja, forța explozivă poate fi antrenată cu toate exercițiile disponibile și pentru antrenamentul normal de forță. Astfel, o gamă largă de exerciții sunt disponibile pentru antrenamentul picioarelor, cum ar fi îndoirile genunchiului, lunges, așa-numitele lunges, presele de vițel, dar și exerciții de adductor și adductor. Exerciții precum ... Află mai multe

Antrenament de viteză pentru golf Antrenament de forță de mare viteză

Antrenamentul de viteză pentru golf Exercițiile de forță rapidă pentru golf afectează în principal mușchii corpului. Puterea picioarelor joacă un rol foarte minor în golf. Exercițiile adecvate sunt, de exemplu, aruncarea unei mingi medicinale împotriva unui perete sau rotirea corpului superior împotriva unei benzi de rezistență. În plus, mușchii abdominali pot ... Află mai multe

Antrenament rapid în arte marțiale | Antrenament de viteză

Antrenamentul de viteză în artele marțiale În artele marțiale, viteza poate face diferența între victorie și înfrângere. Luptătorul care își poate executa și plasa atacurile mai repede va câștiga cel mai probabil lupta. În special la lovituri, lovituri și viraje, viteza joacă un rol superior. Atacurile rapide sunt mai greu de apărat și au o forță mai puternică ... Află mai multe

Antrenament rapid

Definiție Antrenamentul vitezei se referă la capacitatea corpului uman de a răspunde la un stimul și / sau semnal cât mai repede posibil și de a finaliza acțiunea de mișcare necesară. Acest lucru necesită o interacțiune optimă a sistemului nervos și a musculaturii, astfel încât să nu se piardă timp. Antrenamentul de viteză necesită un grad ridicat de ... Află mai multe

Exerciții tipice | Antrenament de viteză

Exerciții tipice Exercițiile clasice pentru un antrenament de viteză includ accelerații mari, schimbări multiple de ritm, multe schimbări de direcție și porniri din diferite poziții. Jocurile de captură sunt potrivite în special pentru încălzirea înainte de un antrenament de viteză. Unul sau mai mulți captori asigură aproape nicio oprire, multă mișcare și reacții rapide. Aceasta este urmată de clasic ... Află mai multe