Prinderea unui cot de tenis

Kinesiotaping, bandă, bandă bandă Generalități Aplicarea unui bandaj bandă poate fi o metodă utilă și complementară pentru a sprijini terapia conservatoare în tratamentul cotului de tenis. Prin urmare, este recomandabil să aplicați un bandaj cu bandă deja în faza acută a cotului de tenis, deoarece aceasta poate ameliora imediat durerea și preveni o postură proastă ... Află mai multe

Kinesiotaping pentru cot de tenis | Prinderea unui cot de tenis

Kinesiotaping pentru cot de tenis Efectul kinesiotaping asupra procesului de vindecare a cotului de tenis nu a fost încă dovedit științific, dar multe mărturii de la foști pacienți vorbesc pentru o îmbunătățire a durerii și o accelerare a procesului de vindecare. Kinesiotaparea cotului de tenis este utilizată pentru a trata mușchii extensori afectați ai ... Află mai multe

Reverse ambidextru

Introducere Backhandul, ca lovitură de bază în tenis, este în mod clar mai puțin popular printre jucători decât forehand. Deoarece reversul este lovit în partea stângă a corpului la jucătorii dreptaci, nu îi permite jucătorului nici o libertate de braț. „Jucătorul de tenis stă în felul său când lovește ... Află mai multe

Erori tipice | Reverse ambidextru

Erori tipice Erori tipice de spate Racheta de tenis nu este ținută cu spatele, ci cu mânerul pentru mâna dreaptă Urmărire: prea multă flexie palmară la încheietura mâinii, supraîncărcare a încheieturii mâinii Rezultat: prea multă flexie palmară la încheietura mâinii, supraîncărcare a încheieturii mâinii. partea superioară a corpului Urmăriți: fără tensiune corporală, distanță mai scurtă de accelerație, ... Află mai multe

Atingeți degetul

Introducere Tapingul este o procedură relativ nouă pentru tratarea articulațiilor și mușchilor după leziuni, dar și pentru prevenirea leziunilor. În cele din urmă, orice articulație sau mușchi poate fi lipit pentru a-i conferi stabilitatea necesară. Mai ales când degetele sau mâinile, precum și brațele sunt puternic tensionate în timpul sportului, se folosește metoda de înregistrare. Pielea poate ... Află mai multe

Degetarea în timp ce urcați | Atingeți degetul

Fingertaping în timp ce urcați Alpinismul este un sport care pune multă presiune pe articulațiile degetelor și pe pielea de deasupra degetelor. Aici tehnicile de înregistrare sunt utilizate în mod frecvent. Mișcările de prindere și tragere, care trebuie efectuate la încheietura mâinii și cu degetele în timpul urcării, asigură o protecție specială a ... Află mai multe

Taping pentru entorse | Atingeți degetul

Prindere pentru entorse Procedura de prindere s-a dovedit, de asemenea, a fi o măsură utilă și utilă pentru articulațiile degetelor entorse. Entorse la nivelul articulațiilor degetelor apar destul de frecvent. Fie în viața de zi cu zi sau în sport, în timpul mișcărilor neglijente sau al accidentelor, poate apărea o entorsă dureroasă a uneia sau mai multor articulații ale degetelor. Odată ce o fractură are ... Află mai multe

Butterball

Sinonime Smash, overhead shot, smash Introducere În tenis, butterball-ul este una dintre loviturile la care se urmărește o victorie directă. În principiu, este posibil să lovești un butterball de pe întreg terenul, dar în mod normal, butterball-ul este jucat doar lângă plasă din motive de siguranță. Pentru ca mingea ... Află mai multe

Fibra musculară ruptă a antebrațului

Definiție Fiecare mușchi din corp este format din mai multe fibre musculare, care la rândul lor sunt combinate în fascicule musculare. Fibrele musculare sunt formate din unități chiar mai mici numite sarcomere. Când o fibră musculară se rupe, fibrele musculare individuale se rup. Acest lucru este cauzat de tulpina excesivă. Pe de altă parte, o ruptură a mușchiului ... Află mai multe

Antrenament de forță de mare viteză

Ce este antrenamentul de forță explozivă? Antrenamentul de forță de mare viteză este o formă de antrenament de forță în care sunt utilizate aceleași fibre musculare, dar sistemul nervos central controlează fibrele musculare într-un mod diferit. Spre deosebire de antrenamentul de rezistență, antrenamentul de forță și, prin urmare, și antrenamentul de forță explozivă, folosește așa-numitele fibre musculare albe, care ... Află mai multe