Utilizați ceasuri cu puls pentru a îmbunătăți rezistența | Rezistență

Folosiți ceasuri cu puls pentru a îmbunătăți rezistența Sportivi de top, cum ar fi fotbaliști, alergători de maraton sau înotători competitivi, nu ar putea organiza o competiție fără o anumită rezistență. Pentru ca organismul să reziste la stres extrem în condiții extreme, se poate folosi un antrenament special de rezistență pentru a crește performanța pe o perioadă îndelungată ... Află mai multe

Rezistență

arderea grăsimilor, pierderea în greutate Introducere Rezistența în sport este cu siguranță mai mult decât o alergare monotonă de 10 km. Rezistența este un câmp atât de larg încât sprintul de peste 100 de metri face parte din rezistență la fel de mult ca un om de fier în mai mult de 10 ore. Chiar și la antrenamentul cu greutăți, există exerciții care pot fi explicate ... Află mai multe

Cum îmi antrenez cel mai bine rezistența? | Rezistență

Cum îmi antrenez cel mai bine rezistența? Pentru a îmbunătăți rezistența, rezistența aerobă de bază ar trebui îmbunătățită pe de o parte, iar rezistența anaerobă ar trebui instruită pe de altă parte. Astăzi știm că chiar și antrenamentele scurte la intervale intensive îmbunătățesc rezistența. - Antrenamentul aerobic de rezistență de bază creează rezistența, folosind exemplul ... Află mai multe

Procese biologice în timpul stresului de rezistență | Rezistență

Procese biologice în timpul stresului de rezistență Corpul uman funcționează similar cu un motor. Are nevoie de combustibil (ATP / adenozin trifosfat) pentru a funcționa. Performanța în acest caz este rezistența. Cu toate acestea, caroseria nu are un singur rezervor de benzină ca motorul, dar sunt disponibile trei tipuri de „combustibil”. Cel mai mic depozit de energie din om ... Află mai multe

Tipuri de fibre musculare | Rezistență

Tipuri de fibre musculare Rezistența depinde într-o anumită măsură de distribuția fibrelor musculare. Se face distincția între fibrele musculare cu contracție lentă. Ei posedă multe mitocondrii, mioglobina, au o culoare roșiatică și sunt deosebit de importante pentru rezistență. Fibrele musculare cu mișcare rapidă au un potențial anaerob mai mare. Prin urmare, acestea sunt bogate în fosfat și glicogen. ... Află mai multe

Circuit de Formare

Antrenamentul pe circuit este o metodă eficientă pentru antrenarea abilităților condiționale, forței, vitezei și rezistenței. Termenul „Circuit” provine din latină și înseamnă mișcare orbitală. Deși termenul „Circuit” a provocat nelămuriri în rândul multor lingviști, el a reușit să predomine în limba populară împotriva conceptului de Circuit Training introdus în vremurile RDG. În formarea cercului, ... Află mai multe

În școala elementară | Antrenament de circuit

În școala elementară Chiar și în cadrul antrenamentelor de circuit pentru școala elementară, trebuie să se acorde atenție asigurării echilibrului general al exercițiilor și că toate zonele corpului sunt antrenate în mod egal. Atunci când aleg exercițiile și echipamentul, elevii pot fi implicați și în selecție, dacă este necesar. Scopurile antrenamentului de circuit ... Află mai multe