Antrenament de anduranță acasă

Introducere Rezistența este rezistența organismului fizic la oboseală în timpul efortului prelungit și este una dintre abilitățile motorii de bază. Scopul antrenamentului de anduranță este de a crește rezistența, care poate avea un efect pozitiv asupra sănătății, cum ar fi sistemul cardiovascular. Scopul este de a prelungi perioada în care corpul ... Află mai multe

Cum ardeți grăsimi suplimentare? | Antrenament de anduranță acasă

Cum ardeți grăsimi suplimentare? O cantitate deosebit de mare de grăsime este arsă în timpul unui antrenament de anduranță, arderea grăsimilor începe din primul minut al antrenamentului. Pentru a crește și mai mult acest lucru, se recomandă combinarea antrenamentului de anduranță cu antrenamentul pe intervale. Procedând astfel, vârfurile sunt integrate în antrenamentul de rezistență care ... Află mai multe

Circuit de Formare

Antrenamentul pe circuit este o metodă eficientă pentru antrenarea abilităților condiționale, forței, vitezei și rezistenței. Termenul „Circuit” provine din latină și înseamnă mișcare orbitală. Deși termenul „Circuit” a provocat nelămuriri în rândul multor lingviști, el a reușit să predomine în limba populară împotriva conceptului de Circuit Training introdus în vremurile RDG. În formarea cercului, ... Află mai multe

În școala elementară | Antrenament de circuit

În școala elementară Chiar și în cadrul antrenamentelor de circuit pentru școala elementară, trebuie să se acorde atenție asigurării echilibrului general al exercițiilor și că toate zonele corpului sunt antrenate în mod egal. Atunci când aleg exercițiile și echipamentul, elevii pot fi implicați și în selecție, dacă este necesar. Scopurile antrenamentului de circuit ... Află mai multe